Коли ми тільки створювали підприємство, рідкі шпалери були для нашої країни чимось екзотичним, незвичним і дуже дорогим. Адже все покриття такого типу імпортувалося з Європи або Азії. Українські дизайнери і будівельні компанії не могли повною мірою оцінити переваги такої обробки. Перш за все, тому що коштував цей вид декоративної штукатурки невиправдано дорого.
Наша Історія
Тим часом, в європейських країнах рідкі шпалери неймовірно популярні. З їх допомогою створюють найнеймовірніші дизайнерські рішення. І ми вирішили виправити це прикре упущення, і почали виробництво українських рідких шпалер, які були б доступні для масового споживача.
2006
Нашими технологами розроблено технологію виробництва рідких шпалер BIOPLAST, отримана необхідна сертифікація і дан старт виробництву. Перша колекція складалася з понад 100 артикулів, відразу отримали схвальні відгуки покупців.
2010
Випуск Каталогу 2 доповнив колекцію кольорів принципово новими кольорами і текстурами.
відмінна риса колекції - неперевершені кольори
  • шовкова текстура
  • яскраві і соковиті
  • динамічні
Нова кольорово-текстурна гамма розширила можливість розставляти в інтер'єрах акценти. Ефект глибини і об'ємності кольору виявився на піку популярності нових тенденцій в декорі.
2014
Запущений у виробництво Каталог 3, який не має аналогів і по сьогоднішній день. Декор в сатиновому стилі, м'які колірні рішення, а також унікальний флоковий декор.
2016. Відкрито напрямок роботи на ринках Східної Азії. Торгова марка бере участь в найбільших азіатських виставках. Перші поставки в країни Азії і країни ближнього зарубіжжя. Налагоджена торгівля з великими роздрібними мережами на території Європейського Союзу.
2017
Представлений Каталог 4, його перші 15 артикулів.
Базові м'які кольори і матова текстура в поєднанні з доступною ціною моментально знайшли найширше коло покупців. Продовжено роботу над розширенням колекції, яка полюбилася покупцям.

2018. На початку року розширена колекція Каталогу 1 і Каталогу 4. З'явилися півтони, і вибирати потрібний колір тепер стало ще легше. У Каталозі 2 ми додали лінійку однотонних яскравих акцентів з шовковою текстурою.
Сертифікати і НАГОРОДИ
Провідні співробітники
  • Павло
    менеджер ЗЕД
  • Олена
    менеджер по замовленнях
  • Олександр
    системний адміністратор
  • Сергій
    менеджер ЗЕД
  • Дмитро
    керівник виробничої дільниці
  • Олег
    оператор складу
  • Максим
    інженер відділу технічного контролю
bioplast